خبر استانی

اخبار ایران - اخبار استانها و شهرستانهای ایران را در خبرگزاری دنبال کنید.

خبر استانی

اخبار ایران - اخبار استانها و شهرستانهای ایران را در خبرگزاری دنبال کنید.

اخبار ایران - اخبار استانها و شهرستانهای ایران را در خبرگزاری دنبال کنید.

  • ۰
  • ۰

زنانی که سن آنها بیش از ۲۵ سال است و معمولاً بیشتر روز خود را در محیطهای کاری میگذرانند. این زنان هدف اصلی طراحی محصولات ایپکیول هستند. زنانی که دوست دارند با ظاهر خوبی در محیط تجاری یا در مناسبتهای خاص حاضر شوند و پرستیژ خود را حفظ کنند. یالچین در استان مالدین ترکیه متولد شده است. او تحصیلات خود را در مالدین تمام کرد و برای تحصیلات تکمیلی به دانشگاه مارمارا رفت و توانست در سال ۱۹۸۳ از رشته مدیریت کسب و کار فارغالتحصیل شود.

در سالهای اخیر، این شرکت میراث تولیدی و صنایع دستی خود را حفظ کرده است در حالی که در همین زمان، به یک برند بین المللی و یک شرکت خرده فروشی، با مدل کسب و کار محور تبدیل شده است. دسا (DESA) از زمان تاسیس بطور مداوم در حال گسترش و پیشرفت بوده و هم اکنون ۷۰ فروشگاه خرده فروشی در سراسر ترکیه، و همچنین بیش از ۲۰۰ فروشگاه در سراسر جهان را در اختیار دارد. میراث DESA در طراحی و تولید محصولات چرمی منحصر به فرد و خوش سلیقه نهفته است.

همچنین برای دسترسی آسان به محصولات برند لوفیان lufian ، فروشگاه های اینترنتی و آنلاین وجود دارند که با خرید و سفارش محصول از طریق اینترنت می توانید محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. برند Collezione چه ویژگی هایی دارد ؟ از مهمترین وارد کنند گان برند Collezione می توان به ایتالیا ، آلمان و فرانسه اشاره کرد . برند Collezione چگونه توانسته است به محیط زیست کمک کند ؟ برند Collezione چگونه توانسته است در جهان گسترش پیدا کند ؟

تحصیلات مرتبط، پشتکار و علاقه به صنعت پوشاک باعث شد او بتواند دو برند دیگر پوشاک به نامهای Machka و Twist را راهاندازی کند. همکاری چشمگیری بین ایپکیول و بازار ایتالیاییها صورت گرفته است. یکی از این همکاریها تشکیل گروهی به نام Ayaydin-Miroglio در سال ۲۰۰۸ است. این گروه شامل محصولات Ipekyol ،Twist و Machka و شرکت عظیم پارچه بافی ایتالیایی Miroglio میشود. این گروه را بنیانگذار برند ایپکیول تشکیل داده است و خودش نیز مدیریت آن را برعهده دارد. ایپکیول در سال ۱۹۸۶ توسط آقای YALCIN AYAYDIN تاسیس شد.

تنوع مدلها و سبکهای پوشاک ال سی وایکیکی، مهمتر از همه، ارائه دادن ستهای فصلی، کژوال، استایل خیابانی و حتی لباس فرمال و رسمی، باعث شد تا گرایش نسبت به این برند روز به روز بیشتر شود. شعار برند ال سی وایکیکی ( Lc Waikiki ) “همه مستحق خوشپوشی هستند” است و همین فلسفه، پایه و اساس مدل ذهنی این مجموعه و طراحان خرید لباس زنانه ترک این برند است. پوشاکی مد روز و مطابق سلیقه و نیاز اقشار مختلف جوانان امروزی، کیفیت بالای طراحی، پارچه و مواد در آن رعایت میشود و با داشتن تمام اینها، هنوز هم با قیمتی بسیار مناسب و ارزنده به مخاطبان ارائه شود.

این نام تجاری محصولات مدرن و به روزی را طراحی و تولید میکند که متناسب با فرهنگ پوششی زنان خاورمیانهای هستند. محصولات این برند علاوه بر ترکیه در ایران، عراق، قبرس، آذربایجان، بحرین، کویت، عربستان و قطر نیز به فروش میرسند. در کشور ترکیه به بیش از ۱۴۰ فروشگاه از این برند مشهور و معتبر دسترسی دارید. محصولات ایپکیول مطابق سلیقه زنان مستقل، با اعتماد به نفس، مدرن و جسور طراحی میشوند.

مطابق گفتههای یالچین، در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۰ فروشگاه جدید در ترکیه و ۱۵ فروشگاه در خارج از کشور افتتاح شدند. اگر علاقهمند به خرید از محصولات این برند هستید میتوانید شعب آن را در خیابان رومِلی، ایستینیه پارک، مارمارا فوروم، باهچهشهیر، پالادیوم، مترو سیتی، مارمارا پارک، آکوا فلوریا، جواهیر، گالریا، مال آف استانبول، مالتپه، ایستیمارینا، وادی استانبول، سیتیز، هیلتون، عمار، مترو گاردن، اوزدلیک، ویالند، آتاکوی، کاپاسیتی، بایرامپاشا، خیابان بغداد، اوتلت ونیزیا، اوتلت کادیکوی، اوتلت اولیویوم، اوتلت ینیبوسنا، اوتلت فرودگاه، اوتلت ویاپورت، اوتلت اوپتیموم، بویوکآدا و…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی